Table of contents
Volume 23,
Issue 3,
September 2024
Editorial
Se manca l'acqua il giardino muore...
Antonello Mura
Open access
Italian models and perspectives
Grazia Lombardi, Susanna Testa
Inclusion as an Ecosystem Accessibility Project4
Open access
Research, proposals and methods
Benedetta Zagni, Annalisa Pasini, Valentina Grosselli, Aurora Miorandi, Sara Verardo, Mark Van Ryzin, Dario Ianes
«And What Do You Think?»
Open access
Pioneers
Federico Chiappetta, Mabel Giraldo
For an Innovative Design Idea
Open access
Open issues
Marisa Pavone, Antonello Mura
The specialised support teacher: tradition, new perspectives and training needs4
Open access
Emiliano De Mutiis, Gianluca Amatori
Il doppio confine dell’accessibilità nello sguardo filmico: dimensioni pedagogiche dell’esperienza immersiva e incarnata
Open access
Rubrica
Marisa Pavone
Recensione
L'integrazione scolastica e sociale 23(3), 93-99
Open access
Alessia Bevilacqua, Andrea Fiorucci
Recensione
L'integrazione scolastica e sociale 23(3), 100-104
Open access
Salvatore Nocera
Aggiornamenti normativi
L'integrazione scolastica e sociale 23(3), 105-111
Open access
Salvatore Nocera
Aggiornamenti normativi
L'integrazione scolastica e sociale 23(3), 112-114
Open access